پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261691
استاندار چهارمحال و بختياري
به‌صورت ميداني در شهرستان‌ها حضور داريم/ افتتاح 38 پروژه در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1401/11/18 02:00:54
نمایش : 984
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با ايام‌الله دهه فجر افتتاح پروژه‌هايي راداريم حدود 320 پروژه در هفته دولت در استان چهارمحال و بختياري افتتاح شد و با برنامه‌ريزي که در دهه مبارک فجر داريم بيش از 510 پروژه افتتاحيه و کلنگ زني مي شود و ما به‌عنوان تشکر و خدا قوت به مسئولين به‌صورت ميداني در شهرستان حضور داريم
غلامعلي حيدري در سفر به شهرستان فارسان گفت: همزمان با ايام‌الله دهه فجر افتتاح پروژه‌هايي راداريم حدود 320 پروژه در هفته دولت در استان چهارمحال و بختياري افتتاح شد  و با برنامه‌ريزي که در دهه مبارک فجر داريم  بيش از 510 پروژه افتتاحيه و کلنگ زني داريم  و ما به‌عنوان تشکر و خدا قوت به مسئولين به‌صورت ميداني در شهرستان حضور داريم.
 
حيدري در ادامه افزود: در دهه فجر شاهد کلنگ زني پروژه‌هاي جديد هستيم خوشبختانه در سفر رياست‌جمهور اعتبارات خوبي تخصيص داده شد به استان  که بارها از طريق رسانه‌هاي گروهي به مردم عزيز عرض کرديم و اکنون شاهد نتايج آن هستيم که تعدادي از آن‌ها در دهه مبارک فجر افتتاح مي‌شوند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان از افتتاح 38  پروژه  و کلنگ زني 8  پروژه در اين شهرستان خبر داد.
 
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در سفري که با استاندار چهارمحال و بختياري به شهرستان فارسان داشت در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن تبريک ايام‌الله دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند  گفت: از بيمارستان فارسان بازديدي صورت گرفت و24 تخت  به تخت‌هاي بيمارستان اضافه شد در طول اين‌يک سال تجهيزات خوبي به بيمارستان تخصيص  داده شد در بيمارستان فارسان با توجه به زيرساخت‌هايي که داشت آنچه مي‌شد در اختيار کارکنان قرار گرفت.
 
محمدرضا خسروي افزود: يکسري تجهيزات  خريداري‌شده ازجمله ام آر آي بيمارستان هست که تا دو ماه آينده نصب مي‌شود دستگاهي که کمک بزرگي مي‌کند به بيماراني که نياز به عکس‌برداري با اين دستگاه دارند  دستگاهي هم براي آزمايشگاه که مخصوص آزمايش‌هاي بيوشيمي است خريداري شد و در اختيار بيمارستان قرار گرفت.

وي بيان کرد: قرار است تجهيزات براي جراحي مغز هم خريداري شود تا اين بخش هم راه‌اندازي شود،دستگاه‌هايي هم براي عمل لاپراسکپي را پيگير هستيم جهت تأمين که به اميد خدا تا دو ماه بعد از عيد در اختيار بيمارستان قرار مي‌گيرد.

وي اظهار داشت:بحث ديگري که هست بحث ساختمان بيمارستاني است که باهمتي که رئيس بيمارستان و عزيزان همکار دارند بازسازي بيمارستان سرعت گرفته انشا الله  بخش‌هاي موردنياز به‌زودي ترميم و تجهيز خواهند شد و در اختيار بيمارستان قرار خواهد گرفت در خصوص نيروي انساني هم پزشک وهم پرستار در حد نياز هست.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html